New in

Tog mig i kragen i veckan och fixade mig ett par nya löparskor då mina gamla används flitigt på jobbet. Gick till Team Sportia där en kille är väldigt duktig på skor, han kollade hur jag gick osv, för att hitta en sko som passade min fot. Jag var tydligen väldigt plattfotad och föll lite inåt, spände en sena hela tiden när jag gick så fick ett par stabila skor som skulle räta upp foten en aning. Ska även dit och gjuta en sula som jag kan ha i de flesta skor som ska lyfta upp foten ännu mer, annars fanns risken att jag kunde få problem med knäna sen. Hade jag inte gått dit hade jag aldrig fått reda på detta så kärlek till den affären när man ska köpa löparskor! Asics blev det denna gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0