My New Bed Head

Älskar att mina flaskor kommit hem från Bed Head. Trivs verkligen med Bed Heads schampo och balsam, eller hårprodukter över huvud taget egentligen. Men nu har jag haft de stora flaskorna som heter Dumb Blonde och schampot trivdes jag kanon med men inte balsamet. Därför valde jag att byta nu och testa dessa istället som heter Bed Head Recovery. Har testat dessa innan fast i de små förpackningarna och de verkade vara jättebra för mitt hår då, de ska tillföra mycket fukt osv och det är precis vad mitt hår behöver! Dessutom luktar de gudomligt gott! 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Är du nöjd med schampot och balsamet? Funderar också på att testa de!! :)

2014-03-18 @ 16:34:48
URL: http://sannaelise.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0