Goodbye Sweden

Igår var det juldagen och jag, Jennie och ett annat gäng kände för att festa till det lite, så vi åkte till Gislaved och rinken. En helt okej kväll men något lamt då det inte var så mycket folk och brandlarmet gick två gånger. Men vi var inte ledsna över det! Idag har förberedelserna gått för fullt inför resan, imorgon lämnar jag och Jennie sverige för att hälsa på Thailand och Phuket. Det ska bli så skönt med lite värme, så i två veckor kommer uppdateringen vara nollställd här på bloggen. Ska slänga ner det sista i resväskan och sedan dega ner mig framför Sällskapsresan - Snowroller. Fick fyra timmars sömn inatt och imorgon blir det elva timmar i ett flygplan så känner att jag behöver min sömn inatt. Men ni får ha det kanon här hemma medan jag är borta så ska vi försöka njuta av semestern! 
Kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0